dagens pinsammheter


Idag har  jag skrattat jätte mycket :P
Under lunchen idag, satt jag, kajsa & sarah och åt sen skulle vi gå och lämmna våra tallrikar & kajsas skosnören är oknytna så hon snubblar, tappar tallriken igolvet, den går sönder oc hon ramlar med huvudet förre i maten.
Varje gång nåt gåt sönder i blommens aplåderar man alltid & gissa om alla aplåderade :P
De var så jävla kul, ta inte illa upp kajsa att jag skrattade menmen en rolig upplevesle för livet.

Den andra saken var med tindra på klubben. Jag, kajsa, tindra & vendela skulle prata lite tjejsnack & då låser vi in oss på toaletten men vi hinner inte stänga dörren för brahim & jacop kommer och går in med oss, dom ville också höra ialla fall vi står ihoptryckta mot vägen & brahim låste. Tindra står på toalett locket och toalett locket går av så hon åker ner med foten i toaltten. Så KUUUL  !! garvar as mycket. 
 

                                                                          /emmy

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahah :D

2010-10-12 @ 20:25:37
Postat av: evelina <3

hahaa :D

2010-10-12 @ 21:29:01
URL: http://evelinalundbergbooooooook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0