rubrik

Tja tja, jag har inte kunnat blogga idag för jag har inte haft nån data!
I skolan har vi bara övat inför melodifestivalen, efter skolan gick jag Kajsa,Ullis,Nike & lina hem till Vendela.
Först satt vi & pratade & åt massa godis & andra saker sen skulle lina & kajsa hem & äta då kollade vi andra på tv & vi stängde av ljudet & dubbade, det var skit kul fast jag kom inte på nåt men Nike var ju bäst ! :)
Sen var alla skit hungriaga & vi gick ner till pizzerian & delade på en pizza !



Hahah tog lite bilder från nicole ! säg till om det inte var okej 
                                          /emmy 

Kommentarer
Postat av: Melisa<33

omg...fett sööta<33

2010-10-27 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0