måndag

jag vet att jag inte har bloggat sen torsdags och nu ska ni få höra varför.
fredag: tråkiga skolan och sen åkte jag hem direkt för att packa mina kläder och ta med mig pengar sen åkte jag till liljeholmen då jag gick till min moster, hennes man och mina två kusiner tarek & zakaria. den dagen så hade vi bara det riktigt kul så glömde bort att blogga.

lördag: jag vaknade runt 13.00 sen kom jag på att de skulle ha gäster så jag hjälpte de med maten och att städa lite hemma, sen fixade jag mig, tog på zakaria & tarek finkläder sen var det bara att vänta på att gästerna skulle komma. sen kom de, cecilia, ibrahim & samir. hade det riktigt roligt, de kom ca 15.30 och gick ca 21.00. men som sagt hade det riktigt kul.

söndag: jag vaknade 10.00 fixade mig snabbt och sen åkte jag till vårby för att gå på arabiska och de var inte där, skit jobbiga -.- så då skulle jag åka hem men jag träffade en killkompis han skulle hämta sin syster från hennes kompis så vi gick och hämtade henne, guuuuuuuuuud va gullig hon äääääär. så aaa vi snackade lite sen gick båda hem. sen var jag hemma, åt, laddade ned paranormal activity 1 & 2 , läääääääskigt! så aa det var allt.

ni får bilder i ett annat inlägg (a)
-Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0