rolig dag :D

igår orkade jag inte blogga mer för jag drog bort en tand sen svimmade jag, kanskje för att jag fick 7 sprutor i min jävla mun! sen helt plötsligt låg jag på ett sjukhus, scaary! :s
men skit i det, inget speciellt..
idag var det skitkul hade friluftsdag, jag badade i eriksdalsbadet med nicole nike lisa & ullis såklart var jag med andra men var med de mest. vi hade det riktigt kul, vi åt, badade, snackade skit om killar som hade bånge HAHAH gud, bara vi 5 förstår, aja det var riktigt kul kan jag säga. sen åkte vi alla hem och så aaaaaaaaaaaaaa hahah älskar bokstacen "a" vne varför. ♥

Kommentarer
Postat av: Ullis

7kt kul ! :D

2011-02-22 @ 21:53:31
URL: http://lipss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0