;)

"Hejsan hoppsan bajsklojsan", jag vet inte varför jag skrev det, det lätt bara kul !
Jag & massa skulle ju sovit hos Mimi idag men så ju gick ju såklart inte det för att dom hade massa släktingar & skit hemma hos sig ! Aja men lite irreterad i början men vi ska sova där imorgon istället & då blev jag glad !:)
Det kommer bli skit kul, vi ska åka till hornstull eller gå för Mimi bor i Lilje. Menmen, vi ska äta sushi där på resurang & ha det mycket mysigt ! Kommer förmodligen inte bli så mycket bloggning för vi ska jag göra massa andra saker när vi kommer hem till henne, kolla på film & så. Och då tänker man inte så mycket på att blogga ?  och Mimi & Lina skulle nog inte gilla om jag & Kajsa sitter hela kvällen framför datan ! Fast vi kanske slägger in ett eller annat inlägg då & då !

Idag har jag varit med Lina,Kajsa & Alice, vi var i Lilje först & sen skulle Alice hem & då jag gick jag & Lina hem till Kajsa & kollade på någon skit skum film !


-emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0