ptke

Omg, jag rensade ut massa av  mina saker i helgen, jag vet inte om jag skrev det haha btw.
Jag hittade en gammal racerbild som jag, Kajsa & tindra hade gjort på slöjden i 4:an eller 5:an, alla gjorde bilar men våran var stor & råsa & massa pussmunar på. Sen när alla var klara med sina bilar skulle vi ha race.
Vi ville ha en musik bil, så vi la ner min mobil i den bilen vi hade gjort & satte på en låt. Haha, gammla tider!


Där la vi i Min mobil.


Haha, ptke står för P=? t=tindra,k=kajsa,E=emmy
-emmy

Kommentarer
Postat av: Tindra <3

p:et var ju för plastgänget elr nått remember?? <3

2011-01-19 @ 08:28:46
Postat av: Vendela <3

haha ja de kom jag ihåg :P <333333

2011-01-22 @ 14:45:59
URL: http://summerpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0