ja film, nej bok

Shuee. Har preis ätit nu, har varit hemma hos Matilda & sett film. Idag fick vi nya scheman i skolan, så nu är allt förvirrande, vi börjar rätt sent varje dag men vi slutar skit sent dom flesta dagarna. Tex på fredagar slutar vi 14.35, seriöst på en fredag, fast alla slutar vid den tiden på fredagar för vi har kk (kulturkurs).

Ska kanske vara med Kajsa,Matilda & Vendela sen, men ja vet inte för Matilda mådde inte så bra. & jag vet inte om dom andra pallade. Aja vad ska man hitta på då..hmm.., kanske bara slappa & sätta på en film. Fast jag tänkte läsa lite för jag har läsläxa, nää jag orkar inte ikväll får väll göra det imorgon istället.

-emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0