förlåt

..för sugig uppdatering. men jag är så jävla förbannad, förlåt!
bloggade igår på min blogg så jag kopierar bara
kom ihåg det här skrevs 2011-03-05 00:52:52

Hej åsnor! :-d kom nyss hem från festen, först var festen död. Var typ inga där så jag tänkte gå vidare till en annan fest men sen börja det rulla in folk så vi alla stannade. Som vanligt så hade vi det riktigt kul tillsammans. Träffade en gammal kompis, har inte träffat henne sen i somras så det var riktigt kul. Sen började vi alla dansa och DIREKT så kommer en kille och frågar efter hennes nummer, usch han var ful haha. Sen så började jag och evelyn a dansa då kommer killar omkring oss och ja ni vet -.- gud va äcklig snubbe som dansa med mig sen pussade han min axel och efter det försöker han pussa mig på munnen euw, haha! Sen gömde jag och evelyn oss för honom och hans kompis riktigt äckliga. Men det var fett söta killar skit små typ de kom och dansa med mig och evelyn sen efter en stund drar de och ger oss tummen upp, riktigt gulliga. Jag träffade bella ikväll också, förvånad haha. Så var det en kille som försökte ta sin hand i min och idas byxor, åh -.- Metha och sonja damn! Har aldrig sett någon strula sådär mycket, men de såg riktigt gulliga ut tillsammans! Ska inte berätta allting men jag har ont i mina fkng ben bre, åh! Kimmo är så skön den där snubben haha. Dimman också vi dansade så mycket så trodde jag skulle spy, folk puttades, hällde läsk på oss alla. Festen var iaf lyckad så det var skönt. Fick böter för att jag planka, 60 kr -.- min älskade papi ska ge mig pengar så ska jag betala imorgon! :-d<3 Mobilbloggar nu just so you know! :-d

Kommentarer
Postat av: sam

haha verkade vara kul ;) <3

2011-03-05 @ 23:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0