om mig själv

Fick en kommentar för ett tag sen att vi skulle ha mer tävlingar,frågestunder & att vi skulle skriva lite om oss själva! Så nu tänkte jag göra det !

Namn: Emmy Maria Berghall
Piercingar: Inga,men vill ha i näsan.
Tatueringar: nepp
Längd:156 cm
Skostorlek: 38/39 haha stora fötter :p
Hårfärg: Just nu svart men min riktiga är brunt!

Är du kär i någon: japp,lite halft
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland önskar jag att jag bodde nån annan stans !
Tänker du på självmord: nej !
Tycker andra att du är attraktiv: Jag vet inte..
Använder du droger: Nej
Vilket shampoo använder du: Det är olika ;)
Vilken parfym använder du: Just nu christina aguilera,vette fan vad den heter !
Vad är du rädd för: Småkryp
Gillar du att tvätta: Nej,brukar inte göra det

-emmy

Kommentarer
Postat av: ANNA :D

vem gillaru? <33333

2010-12-25 @ 21:33:20
Postat av: Lina

men emmy erkänn bara , du tar droger elr huur ? <3

2010-12-25 @ 23:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0