Filmtips

Jag har kollat jätte mycket på film på sistone, så jag tänkte tipsa lite.


Tusen gånger starkare
Jag tyckte att den filmen var bra & så men slutete var väll sådär.


Paranormal activty
Först vågade jag inte sen den men det gjorde jag iallafall. Jag tyckte att den var lite långtråkig,
den va inte så läskig som jag trodde att den skulle vara. Bra ändå, vill se nästa.


The ring
Den var faktiskt väldigt bra tycker jag :P Fast den var rätt lång & man
måste tänka om man ska fatta. (Citat) " Man blir helt skönt skrämd från början till slut "


Valentine´s day
Den var jätte bra, jag tycket det var kul att nästan alla kända skådespelare var med i samma
film. Det va en gullig handling.

Slut för mig ! Hoppas alla blev nöjda, jag skrev inte så mycket menmen haha :))
                                        /emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0