jag saraah ska gästblogga medans älskade kajsa är i bali.

hej alla emmys och kajsas läsare! :D
allt bra med er? *inget svar*
jag ska iaf blogga medans kajsa är i bali och kajsa sa att lina också skulle göra det så det blir nog bra uppdatering :)
hoppas det iaf. dagen var faktiskt helt okej förutom att kajsa åkte till flyplatsen så stod i matsalen och kramade ihjäl varandra. ni kanske vill veta lite saker om mig?
jag heter sarah är 12 år den 31 mars blir jag tonåring, yes!
jag går i kajsas klass i blommensbergsskolan, och jagh bor i vårberg.
är en typisk förortstjej så jag orkar inte skriva med stora bokstäver i början och sånt.
vi är 4 personer i min familj, jag, min storebror younes, mamma & pappa.
det första intrycket de flesta får av mig äär, 96a och kaxig och det är inte sant.
jag är 98a och är snäll, i början så kan jag vara riktigt blyg men när jag lärt känna personen kan jag vara hur social som helst. jag kan och vara riktigt kaxig ibland men det är ju bra ibland, kan vara mest kaxig om någon håller på med mig, mina vänner eller min familj, då börjar helvetet , annars är jag en liten sweetheart! ♥
jag röker också eller jag rökte i 7 år. yes. började när jag var 6 år då min lillebror dog, kände mig besviken och sånt men tack vare kajsa och några andra av mina kusiner och kompisar så har jag inte rökt en cigg på 1 månad, 1 vecka och 2 dagar så känner mig jävligt stolt! (a)
jag har en blogg som heter http://kaaosbarn.blogg.se
ja, nu ska jag berätta lite om min dag också :)
skulle egentligen sluta 14.35 men orkade inte gå på sista lektionen så gick 13.45 istället, träffade johanna (jojjo) och naomi i liljeholmen sen åkte vi mot vårby gård och tog hand om lite business och när vi väntade på tåget så sa jojjo och naomi att en kille kolladee in mig så jag dog av garv sen vi gick på tåget och då gick han på tåget sen gick vi av i skärholmen så puttade jojjo mig och jag flög typ haha sen de ba killen kolla in din gött och sånt skit, sen vi gick runt lite skulle köpa ett par örhängen till nicole men hittade inte de så det blev inget. men vi träffade på den där killen 1000000 gånger typ.. aaaaa det var typ allt.
har gjort en ny kategori som heter sarah gästbloggar :$
emmy kan ta bort den om hon vill men jag har den bara där för att.. jaa vet inte men kör bara.
ni får en bild! :D
vääääääärldens sämsta bild, haha! men ja ni får nöja er med den sålänge
puss :*

Kommentarer
Postat av: matilda

wow <33 Bra inlägg :D !!!!!

2011-02-18 @ 17:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0