My day


Hej alla fina läsare !

Förlåt för att jag inte har bloggat,först var jag på klubben med Matilda,Vendela,Ysen och Emelie,det var väl sådär,vi gjorde inte så jätte mycket menmen vi var iaf där till 3 sen mötte jag Lina i gröndal,jag tog sällskap med Emelie och Ysen dit,sen åkte jag och Lina vidare till Lijeholmen för att möta Mimi,vi skulle reda ut ett bråk men det gick ju helt åt skogen,vi löste ingenting,bara satt och anklagade varandra. Sen mötte vi Anna och Sofia där så vi var med dem,vi hägde där och sen när vi skulle åka till Ekens allihopa mötte vi Tyra så vi satt och snackade med henne. Efter det åkte vi hem till Sofia och åt tacos med hela hennes familj,skojigt :D Efter det kollade vi på topmodel och sen gick jag,Anna och Lina ut och åkte lite i en isbacke.



Kommentera gärna lite mer ! ♥
-emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0