sooooorrry

Förlåt för att jag inte har uppdaertat bra på hela dagen men jag har inte haft lust. det har varit rätt skönt ändå att inte bara tänka på bloggen hela tiden. Iaf efter skolan var jag i Lilje med Anna,Elli,Mirjam och Frank. Jag köpte tre tjocktröjor lägger upp bild på de imorgon eller ikväll för se om jag orkar. Jag mötte Vendela och Matilda sen också och då var jag med dem. Och för en liten stund sen var jag hemma hos Matilda med Vendela. Vi satt mest vid datan och hadelite tråkigt!
Imorgon kommer det inte bli den bästa uppdaering heller för vi ska ha någon friluftsdag i skolan och då ska jag åka iväg och klättra ;) Ska väl bli lite kul har aldrig klättrat förut men ändå fettläskigt. Jag lovar att jag kommer rammla flera gånger så kommer alla skratta. Det kommer vara elever från hela skolan där,ohh fan vad jag kommer skämma ut mig ! Tar med mig kameran iaf så det kommer bli massa bilder och kanske någon video. Ifall jag inte döör! xD


Ful och sliten idag xD
-emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0