hemma tidigt

Hejsan svejsan ;)

Sluatde 10 i 2 idag, jag gick hem direkt efter skolan, för Kajsa & Lina skulle hem!
När jag kom hem va mamma hemma coh frågade om jag kunde hämta saga. Och det gjorde jag.
Just nu kollar jag lite på väskor på datan , jag behöver verkligen en skolväska, båda mina som jag har haft nu i 6:an har gått sönder. Fast det var väll ingen nyhet, alla mina saker går sönder. !! ;-)
Ska kanske iväg med Mina föräldrar till Ikea, & köpa en fönster lampa till mig !

Jag gillade verkligen den där men den va lite för dyr !
-emmy

Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: åh tack :D detsamma!

2011-01-24 @ 19:54:58
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0