ska bättra mig

Jag var i Lilje förut med Mimi,Kajsa,Lina & Matilda, vi fikade lite & flummade runt.
Vi skulle ha sovit hos Mimi idag men det gick inte för att hennes pappa fyller år i imorgon & då ska dom fira honom & så på morgon som man brukar göra men vi ska sova hos henne imorgon i stället.
Det kommer att bli najs ;) Men nu sitter jag bara hemma, Lina ringde för en liten stund sen & frågade om jag ville hänga med till Lilje igen för hon skulle byta några kläder ! Men  jag kan inte för jag ska vara med Rebecka & spela kinect ! Har aldrig spelat det :D Ses sen, ska upp nu & spela !

Förlåt för att jag bara lägger upp massa webcam bilder hela tiden. & jag ska blogga mycket mer !
-emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0