mixmax


Förlåt för att jag och kajsa inte bloggade igår men Linas internet typ fucka upp sig helt,jag vet inte riktigt. men vi kollade på film och gjorde massa saker. Idag hade jag match halv 9,var skit jobbigt att gå upp men jag kom upp iaf! Vi förlorade mot älvsjö med 2-0,jag körde min fösta 11 manna match,tror jag det var iaf rätt jobbigt,vi körde utomhus. Skit kallt! Sen kom jag hem till Lina igen och då satt Kajsa och hon kollade på film och jag gick in iducshen efter det kom Anna och vi såg "proom night" Var faktiskt rätt bra,lite läskig. Och sist men inte minst kom Sofia men  var bara med henne en liten stund,för att Lina skulle iväg på någon handbolls fest med hennes lag.
Åt middag precis,kött,pommes och beanessås,skit gott!
-emmy

Kommentarer
Postat av: nadja

hahaha, åt oxå pommes, beanaise och kött till middag ;)

2011-03-12 @ 20:26:49
URL: http://sneea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0