Ni som inte orkar läsa,fine to me ;)

Hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen men jag har varit och badat på Eriksdalsbadet. Men ja vet att jag typ alltid säger att jag ska blogga bättre och ba det blir bättre uppdatering imorgon. Fast det har inte blivit så men nu ska jag värkligen ta och skärpa mig och börja satsa på bloggen.
Iaf jag var på Eriksdalsbadet med Anna,Sofia,Kajsa och Lina, vi hade värkligen skit kul,vi började ungefär bada vid 1 tiden men Kajsa var tvungen att gå vid 4 för att hon skulle på kör, fast vi andra badade på som tokar. Polerna stängde halv 9 så vi var typ sist vara i bassängen sen fixade vi oss till typ 10 och jag kom hem för en stund sen. Var skit hungrig så jag har ätit massa nudlar. ;) Vi måste göra om det tjejer!
Snart ska jag ta och sova för jag är sjukt trött efter dagen men vi hörs imorgon och då ska jag och Kajsa sova hos Lina,det ska bli sjukt kul och jag och Kajsa kommer förmodligen blogga hemma hos henne!


Hörs imorgon,kram -emmy ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0