p u s s

Min dag har varit lång...

Det började med att jag och Anna skulle träffa Mimi,vi träffade henne i gröndal sen köpte vi en isglass var och gick och satte oss på gröndalsklipp bad. Mimi hade köpt en cola och mentos så ni fattar nog vad som hände. Vi var ute en rätt lång stund,det var så fint väder idag,solen var framme nästan hela dagen! Sen gick vi hem till Anna och då ringde vi Lina och Sofia så dem kom också. Vi spelade buzz,fast jag sög,förlorade tror jag,jag pallade inte vara med efter ett tag så sofia tog över. Efetr det skulle Mimi hem och vi åkte till Aspudden och lekte i aspuddsparken och sen tog vi en promenad hem.

Godnatt...Puss & Kram !
-emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0