precis noppat ögonbrynen

haha jag & emmy noppade ögonbrynen ^^ intressant jag vet.
men emmy ville att jag skulle blogga så jag gör det här för hennes skull.
ska snart börja gå mot centrum, måste bara tvinga becka att ta på sig kläderna hon säger att hon inte orkar -.-
har fixat mig, ni får nog dagens outfit senare vid natten och så får ni nog andra bilder, bra va? :)
tycker jag har blivit bra på att lägga in bilder haha (a)
fick 100 kr av farsan får se om jag tar med mig de pengarna eller typ 50 kr.
hoppas ni har det bra medans jag står och dansar i lokalen i Skärholmen, in you'r face SUCKERS :D
jaja hoppas det härblev ett bra inlägg för nu måste jag peppa becka lite och ringa sofia innan hon dödar mig! :)
-Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0