som vanligt antar jag !

Höll på att springa till bussen en timme innan ja igentligen skulle
ingen överaskning antar jag :p ialla fall kan ja berätta lite om idag
vi såg ju en föreställning som heter " ung utan pung " Den var
riktigt bra faktiskt ! Jag fatta inte riktigt vad den handla om utom
att själva grejen va att man skulle vara försiktig om vad man gör
på nätet och det va någon slags musikal hissar den verkligen om
nån vill se den. Men ialla fall efter det skulle vi få vad lärarna sa en
lyx målrätt men det va en pirog äpple en muffins 3 små daim
och en mer -.-' sen höll vi på med att typ prata om vad man gör på internett
och så.. Efter skolan gick ja nästan direkt satt med några trevliga personer
i typ 20 min innan ja stack. Orkar inte skirva mer nu hejdå
cupcakes som ja baka i sommras passar inte alls till det här
inlägget men aja
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0